Bine ati poposit pe blogul meu de hainute retro, vintage si handmade, din colectia mea si a surorii mele!

Articolele se expediaza prin posta si pot ajunge la dvs. in maxim patru zile lucratoare.
Plata se poate face in avans - taxe postale sunt zero lei sau ramburs - taxe postale 10 lei.

La orice comanda peste 100 lei transportul este gratuit.

Oferta speciala pentru clientele fidele:
10% reducere din pretul final al oricarei comenzi plus taxe postale zero!!!

Comanda minima 30 lei!!!

Articolele se pot tine rezervate timp de o saptamana.



Dimensuni manechin

Bust: 88 cm, talie: 64 cm.

duminică, 24 martie 2013

Rucsac Chanel - EXPEDIAT











Dupa analizele mele rucsacul este autentic, model retro anii '80-'90. din piele naturala.
Marime: medie - mare, destul de incapator
Dimensiuni: aprox. 30 x 34 cm.
Conditie: buna spre foarte buna, starea generala foarte buna, la o prima impresie arata impecabil; are insa mici defecte: i-a fost indepartata impletitura de piele de pe lanturile aurii, pentru ca se uzase, lanturile sunt decolorate pe alocuri. De asemenea si catarama e decolorata din cauza deschiderilor repetate, dar nu se observa cand rucsacul este inchis.

8 comentarii:

  1. Pfff, e pur si simplu superb, nu stiu cum te lasa sufletul sa-l dai... :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, pai trebuie sa ma lase ca am de facut vaccinul la vreo 6 pisicute frumoase si pupacioase :))

      Ștergere
    2. Haha, chiar ma gandeam la pisicutele tale. Nu le-ai mai facut demult poze...poate iti faci timp... :P

      Ștergere
  2. Cat de frumos este!!:)Daca nu erau niste acele sulfetele la mijloc,te sfatuiam sa-l pastrezi!!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti ofer 650 de lei pe el... Daca nu e vandut, te rog sa-mi raspunzi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-a vandut, din pacate, imi pare rau ca l-ai vazut tarziu.
      Cu drag,
      Nora

      Ștergere
  4. Vai, nu-ti inchipui cat de rau imi pare. Nu l-am vazut in realitate, dar parerea mea e ca o asemenea piesa merita o licitatie, si obtineai un pret mult mai bun...
    O sa-ti urmaresc blogul si sper sa mai listezi chestii asa deosebite.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite, am gasit aici un rucsac la fel, dar pe rosu: http://panicatthestore.blogspot.ro/2013/02/chanel-backpack.html
      Poate nu stiai de el.

      Ștergere